לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הסכמי גירושין

    הסכמי גירושין הפכו בשנים האחרונות לאמצעי הנפוץ להסדרת סיום חיי הזוגיות בתהליך גירושין בהסכמה ואין זה בכדי. חתימה על הסכם גירושין היא ללא ספק, הדרך המשפטית הטובה ביותר לניהול הליך גירושין. כיום אף מחויבים בני הזוג לפנות להליך גישור בטרם פתיחת הליכים משפטיים (בהתאם לחוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה (הוראת שעה), תשע"ה- 2014). כך, מסדירים הצדדים, תוך הסכמה הדדית, את העניינים השונים העולים מן הפרידה ומסיימים את הליך הגירושין תוך זמן קצר, במינימום זמן ובמינימום עלויות משפטיות.

    הסכמי גירושין

    הסכם גירושין סטנדרטי, ככל חוזה משפטי אחר, צריך להיות מותאמם באופן ספציפי לנסיבות המקרה. אולם, ניתן להצביע על שלושה פרקים מרכזיים, אשר מופיעים בדרך כלל בהסכמי גירושין ואלו הם: חלוקת הרכוש – פרק זה של הסכם הגירושין עוסק בפן הרכושי של מערכת היחסים בין בני הזוג ובמסגרתו, יוחלט על אופן חלוקת הרכוש אשר צברו בני הזוג במהלך נישואיהם. עורך דין גירושין מקבל מן הצדדים רשימה מסודרת של כל הרכוש שבבעלותם ויש לקבל החלטה באשר לאופן חלוקת הנכסים. אין המדובר רק על נכסי נדל"ן, אלא גם על חשבונות הבנק, הרכבים שבבעלות בני הזוג, זכויות סוציאליות, זכויות עסקיות וכיו"ב.

    משמורת הילדים

    משמורת הילדים: במסגרת הפרק הזה של הסכמי הגירושין, יוחלט על הסדר משמורת. חלק מן הזוגות בוחרים במשמורת מלאה, אשר פירושה, כי אחד מן ההורים הוא ההורה המשמורן ולהורה השני ייקבעו זמני שהות עם הקטינים. זוגות אחרים בוחרים בהסדר של אחריות הורית שווה במסגרת הסכם הגירושין, אשר משמעותו, חלוקה שווה של המשמורת בין ההורים.

    תשלום מזונות ילדים: בהתאם להסדר המשמורת עליו החליטו בני הזוג, ייקבע גובה תשלום דמי המזונות, הניתן בעבור עלות גידול הילדים. עורך דין משפחה וגירושין מנוסה יקפיד לפרט בהסכם הגירושין, לא רק את סכום התשלום החודשי, אלא גם את מועד התשלום ואופן העברתו.

    בין אם תבחרו להסתייע בשירותיו של עורך דין לענייני גירושין ובין אם לאו, לא מעט מתיקי הגירושין בישראל מסתיימים בעריכתם של הסכמי גירושין והגשתם לבתי המשפט או לבתי הדין הרבניים בקשה לאישור, זאת במטרה להקנות להם תוקף של פסק דין.

    עו"ד ישי מויאל מסביר שהסכם הגירושין לא נועד להוות כמעין מסמך סמלי לציון סיומו של פרק הנישואין, אלא משמש בעיקר לעיצובו מחדש של התא המשפחתי לאחר פירוקו. אי לכך, הסכם גירושין נחשב ל"הסכם טוב" במידה והוא מסוגל לחזות קשיים שעלולים להתגלע בין בני הזוג בעקבות הפירוד או לאחריו, ולמנוע מלכתחילה סוגיות פתוחות שיכולות להוביל במשך הזמן למחלוקות עתידיות.

    נושאים המוסדרים בעת עריכת הסכם הגירושין

    ראוי להבהיר שמאחורי כל תיק גירושין מסתתר סיפור אישי וייחודי משל עצמו, עם מאפיינים אינדיבידואליים שלא בהכרח רלוונטיים לגבי מקרים אחרים, לפיכך מיותר וגם אין אפשרות לכלול בהסכמי גירושין את כל להסוגיות שעשויות לעמוד על הפרק.

    יחד עם זאת, חלק לא מבוטלמאותם ההסכמים מכילים בדרך כלל כמה נושאים מרכזיים, כגון הסכמה למתן ו\אוקבלת גט, גובה המזונות החודשיים, פירוט חלוקת הרכוש, איזון המשאבים בין בני הזוג , אחריות הורית, זמני שהות וחינוך הילדים ועוד.

    הסתייעות בשירותיו של עורך דין

    עו"ד ישי מויאל מציין שהדבר נועד למנוע מצב של התחרטות מצד בת\בן הזוג לאחר החתימה על ההסכם, היותו הסכמה הראשונית איננה עילה מספקת לכפיית הגט. פרט נוסף שחשוב לבחון בקפידה בטרם החתימה על הסכמי גירושין קשור לחלוקת הרכוש.

    לא זו בלבד שכדאי תמיד לבדוק שכלל הנכסים אכן כלולים בהסכם, אלא גם לוודא שאין בידי אחד מבני הזוג חשבון בנק סודי, ממון ו\או רכוש שהאחר לא ידע על קיומו.

    באופן כללי, גם במקרים של גירושין באווירה חברית וידידותית וגם במקרים שבהם ישנה הסכמה בקרב בני הזוג בכל הסעיפים, רצוי שלא לוותר על שירותיו של עורך דין, אם לצורך ניסוח ההסכם בשפה משפטית ואם על מנת לוודא שלא נשכחו או נשמטו מההסכם נושאים כאלו ואחרים.

    לקוחות מספרים על השירות שלי

    כוכבית שטיינברג
    כוכבית שטיינברג
    2023-07-26
    עורך דין לגירושין משכמו ומעלה. שרותי ומקצועי ברמה גבוהה ממליצה בחום
    Rafi Aviram
    Rafi Aviram
    2023-07-25
    אני רוצה להמליץ ​​בחום על שי מויאל כעורך דין גירושין. לאורך תהליך הגירושין שלי, שי הפגין מקצועיות יוצאת דופן, מסירות ומומחיות שתרמו רבות לפתרון מוצלח. מהייעוץ הראשוני שלנו, התרשמתי מהיכולת של שי להקשיב בתשומת לב לחששות שלי ולתת הדרכה מחושבת. הוא הפגין הבנה עמוקה של המורכבות הכרוכה בתיקי גירושין והציע פתרונות מותאמים אישית שמתאימים למצב הספציפי שלי. לאורך כל ההליך המשפטי, שי תמיד היה נגיש ונגיש, והשיב מיד לכל שאלה או פניה שהיו לי. כישורי התקשורת והנכונות שלו להסביר עניינים משפטיים בצורה ברורה ומובנת היו יקרי ערך עבורי, במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת. מומחיותו המשפטית של שי באה לידי ביטוי בגישתו האסטרטגית לטיפול בתיק שלי. הוא ניווט את נבכי דיני הגירושין בביטחון ובמיומנות, והבטיח שהזכויות והאינטרסים שלי יהיו מוגנים בכל שלב של הדרך. תשומת הלב שלו לפרטים והיסודיות בהכנת תיעוד וראיות היו מרשימות. יתרה מכך, האופי החמלה והאמפתי של שי סיפק לי את התמיכה שהייתי צריך בתקופה תובענית רגשית. הוא הראה אכפתיות אמיתית לרווחתי והרגיע אותי ללא הרף שהוא מחויב להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורי ועבור משפחתי. בזכות המסירות והעבודה הקשה של שי, הגירושים שלי הושלמו בצורה חלקה, וכעת אני יכול להתקדם בחיי בתחושת ביטחון וסגירות. לסיכום, אני ממליץ בלב שלם על שי מויאל כעורך דין גירושין. מומחיותו המשפטית, המקצועיות והדאגה האמיתית ללקוחותיו הופכים אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שזקוק לייצוג דיני משפחה. בכנות, רפאל אבירם
    ליהי שרמן
    ליהי שרמן
    2023-07-25
    בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה באופן מיידי להצהרת עורך דין על שינוי כתובת שאוכל לדאוג לשיבוץ בגן אחר. שי הבין את הדחיפות ומצא זמן לסייע לי בחיוך, שירותיות, אדיבות ומקצועיות רבה. ממליצה בחום!
    n9cho_99
    n9cho_99
    2019-09-10
    הם עורכים את הדין

    לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      לייעוץ לחץ לכאן
      1
      Scan the code
      היי, כאן עו"ד ישי מויאל מומחה לענייני משפחה וגירושין.
      במה אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן